رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

با عرض معذرت!!!

1392/9/7 12:55
نویسنده : سحر
752 بازدید
اشتراک گذاری

7 آذز 1392

پسر نازم جونم واست بگه که آخر سر اسم نازت شد:     رادمهر

آخه روز چهارم تولدت بود که با مامان اعظم و بابا رفتیم واسه آزمایش غربالگری! بعد از اون تصمیم گرفتیم که اسم شما رو نذاریم یونا!

اینا مکالمات من و مسئولای بهداشت:

مسئول بهداشت: اسمش کوچولو چیه؟

من : یونا ضیایی

م ب: چی:

من : یونا

م ب: یونان؟؟؟؟

من با عصبانیت: یووووووونننننننناااااا

م ب: آهان. یونا

اون یکی مسئول بهداشت: نام:

من: یونا ضیایی

م ب: یونا؟؟؟؟؟ دختره یا پسر؟؟؟؟

من با عصبانیت و غصه: پسر

اون یکی مسئول بهداشت: نام:

من : یونا

م ب: یونا؟ معنیش چیه؟

من : هدیه خدا

م ب: جدا؟؟؟؟ کجاییه؟

من : عبری

م ب: آهان

....

خلاصه اینکه پسرم واقعا از این اسم زده شدم چون اصلا دلم نمی خواست که هر بار که اسمت رو می گی با شنیدن کلمه :چی؟؟؟؟

مواجه بشی و بخوای چند دقیقه راجع به اسمت توضیح بدی!

وقتی اومدیم خونه واسه بابا تعریف کردم و ایشون هم با من هم عقیده بودن. پس یکی دو روز دوباره به فکر کردن راجع به اسم شما ادامه دادیم. 2 روز بعد من یکدفه گفتم: وحید رادمهر خوبه؟؟؟ (جز اون چند تا اسم کاندید شده بود) وحید گفت : رادمهر؟ رادممهر. آره خوبه!

و از اون روز نام شما شد رادمهر! البته بابایی چند روز واسه شاسنامه گرفتن شما دست نگه داشت تا به این اسم عادت کنیم و مطمئن بشیم.

واقعا این اسم رو دوست داریم و خیلی برازنده شما هستش

رادمهر::::: بخشنده عشق----بخشنده مثل خورشید

واقعا هم که شما با اومدنت عشق و مهر و محبت رو به ما هدیه دادی.

دوست داریم بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معنی اسم آرتا
21 آذر 96 16:22
اسم قشنگیه بین رادمهر و آرتا موندم