رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

بالاخره اسمتو انتخاب کردم پسر نازم.....

1392/5/31 14:44
نویسنده : سحر
2,971 بازدید
اشتراک گذاری

٣١ مرداد 1392

سلام عسلم. یادته چند تا اسم کاندید کرده بودیم؟؟؟؟؟

از بین اونا رادمهر رو انتخاب کردیم. مبارکت باشه نازکم .

رادمهر به معنی ........ بخشاینده مثل خورشید.............بخشاینده عشق و مهر ......

دیروز به دایی احسان پیام زدم که از بین آرتامهر و رادمهر کدوم؟ گفت معلومه که رادمهر.. مامان مینا هم خوشش اومد. پریشب که که با بابا وحید صحبت می کردیم گفت اگه آرتا مهر باشه همه آرتا صداش می کنن..... هر دومون همه متنفریم از اینکه اسمت رو ناقص به زبون بیارن. اما الان خیالم راحته که رادمهر رو هیچ طوری نمی شه مخفف کرد!!!!! هم معنی زیبایی داره هم از نظر آوایی خوش صداست.

راستی امروز 31 مرداد هستش پسرم . به امید خدا اگر همه چیز خوب باشه شما ماه دیگه همین روز به دنیا میای!!!آخه می خوام نیمه اولی بشی که یک سال از مدرسه عقب نمونی!!!!

بیمارستان آتیه رو هم انتخاب کردم. البته ممکنه اون روز شلوغ باشه چون همه می خوان نی نی هاشون نیمه اولی بشن, اما اشکالی نداره!

حرف آخر: پسر نازم یک ماه دیگه منتظرت می مونم تا سالم و صالح به دنیا بیای و زندگیم رو از اینکه هست شیرین ار کنی!راستی بابات گفت : الان دیگه دارم خیلی بهش (به شما) وابسته می شم و دوست دارم که زودتر بیاد.من از این حرفش خیلی شاد شدم ..... تازه گفت دیشب تا صبح خواب بچه مون رو می دیدم. راستی دیشب دیگه به بابایی گفتم که بیا انتخاب کنیم اسم واسش دیگه:

آرتا  مهر یا رادمهر؟ گفت : رادمهر

و از اون لحظه بود که نام شما تصویب شد

دوست دارم گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)