رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

این اسم رو دوست داری پسری؟؟؟؟

1392/6/29 19:40
نویسنده : سحر
2,363 بازدید
اشتراک گذاری

٢٩ مرداد 1392

پسرک نازم سلام.

میگم خیلی خیلی خجالت می کشم که 6 روز دیگه میخوای به دنیا بیای اما هنوز 100 درصد اسمتو انتخاب نکردیم...... چند روز پیش دوباره با بابایی داشتیم راجع به این موضوع صحبت می کردیم که من یه دفعه گفتم:::::::::: یونا خوبه؟؟؟؟

بابایی :::::::: معنیش چیه؟؟؟؟؟

من:::::::::::: یعنی هدیه خداوند.

بابایی:::::::: یونا..؟؟؟؟  یونا!!!!!!!!!!!! یونا جان؟؟؟ یونا پسرم؟؟؟!!!!!!!! یونا بابایی!!!!!!!!!!!!! آره .... چقدر قشنگه!

خلاصه اینکه از این اسم خوشمون اومده!! انگار که به دل هر دومون میشینه!!! من این چند روزه یونا صدات میکنم و از فکر مهرگان دراومدم!!!

عزیزم دیگه فکر نمی کنم این اسم رو عوض کنیم..... فکر کنم یه جورایی این اسم رو خودت به دل ما انداختی!!!! خیلی دوسش داریم.

راستی به باباضیا هم که گفتیم فکر کنم خوشش اومده بود..... چون دیشب که باهاش تلفنی صحبت کردم گفت::: یونا چطوره؟؟؟؟؟ این نشون میده که از این اسم راضیه!!

امروز جمعه است گلم. هفته دیگه این موقع دیگه از بیمارستان مرخص شدیم و خونه هستیم به امید خدا! چون شما دیروز به دنیا اومدی.

باورم نمیشه 6 روز دیگه که 4 مهر 92 و پنج شنبه هستش شما پیش من باشی! فقط نگرانی اینه که سلامت باشی و همه چیز خوب پیش بره.

دوست دارم یونای گلم..... عاشق اسم قشنگت شدم.. سالم و صالح بیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)