رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

آخه اسمتو چی بذارم پسری؟

1392/5/19 13:56
نویسنده : سحر
1,699 بازدید
اشتراک گذاری

١٤ مرداد 1392

مگه قول ندادی که خودت اسمتو انتخاب کنی و زود بهم بگی ؟ تقریبا 2 ماه دیگه به دنیا میای ولی هنوز اسم نداری خب!!!!!!!!!!!!!! چیکار کنم مامانی؟؟؟؟؟؟؟ هیچ اسمی به دلم نمی شینه!!!! خیلی سخته !!!!

راستش رو بخوای هیچ اسمی مثل مهرگان به دلم نمی شینه!!!!!! اما امان از دست بقیه که با نظر دادنشون می خوان این اسم رو از چشممون بندازن !!!! مثلا این که همیشه اسم ساختمان ها و داروخانه ها و بیمارستان ها مهرگانه!!!

اما من چون از اول با این اسم صدات کردم انگار که بهش عادت دارم ....  اصلا یه احساس عجیب و عمیقی به این اسم دارم..... تازه از اینها گذشته اولین باری که سونو رفتم تاریخ تولد شما رو 16 مهر زد که خودت می دونی اون روز جشن مهرگان هستش. پس مناسبت هم داره!!!

تورو خدا هر  اسمی رو که خودت دوست  داری  یه جوری به دلم بنداز!!!! قول می دم همون رو واست انتخاب کنم.

راستی دیروز یکی از همسایه هامون که خودش یه پسر 4 ساله به اسم ایلیا داره اومده بود خونمون تا اتاقتو ببینه و کمک کنه تا با هم تزیین کنیم. قرار شد که بریم با هم وسایل بگیریم تا با هم این کارو انجام بدیم. دیدی پسری ؟ خدا خاله مینا رو واسه من فرستاد تا دست تنها نباشم و اتاقتو خوشگل بچینم.

پس منتظرم عسلم.

سالم و صالح و به موقع بیا ملوسکم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)