رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

کی به دنیا میای پسرم؟

1392/5/27 17:58
نویسنده : سحر
867 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧ مرداد 1392

پسر نازم سه شنبه 22 مرداد رفتیم پیش دکتر کریمی. ایشون گفتن که هم می تونی 31 شهریور دنیا بیای و هم هفته اول مهر... مثلا 6 یا 7 مهر! نمی دونم چیکار کنم؟ اخه اگر 31 شهریور دنیا بیای نیمه اولی می شی. اونوقت یک سال زودتر می تونی بری مدرسه! از اون طرف فارغ التحصیلی و سربازی و ..... هم یک سال زودتر میشه! خب یک سال توی زندگیت جلو می افتی. اما اگر نیمه دوم سال یعنی از اول مهر به بعد دنیا بیای مجبور می شی واسه مدرسه یک سال صبر کنی و اون موقع توی کلاس از همه بزرگ تر می شی و فهمیده تر می شی! واقعا نمی دونم باید چیکار کنم . بابا وحید هم نمی دونه!!!!! فقط امیدوارم که زودتر از اون نخوای بیای , تا خوب بزرگ بشی و رشد کنی!!!

راستی دکتر گفت که باید بیشتر به خودم از نظر خوراک برسم. باورت نمی شه منی که از شیر متنفر بودم الان روزی یه بطری شیر میخورم.

خیلی دوست دارم . باورم نمی شه که یک ماه دیگه میای پیشمون. خیلی مواظب خودت باش قند عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)