رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

چکاپ هفته 35

1392/6/12 16:35
نویسنده : سحر
285 بازدید
اشتراک گذاری

١٢ شهریور 1392

پسرکم تاریخ 10 شهریور رفتیم دکتر....... خانم دکتر وقتی که شکمم رو دید برعکس ماه پیش خیلی خوشحال شد و گفت که اه.... چقدر خوب رشد کرده..... توپولی شده!!!!!

وزنم شده بود 65 پسر نازم.... یعنی از 17 روز پیش تا حالا 3 کیلو اضافه کرده بودم. که همین باعث شد دکتر بگه که دیگه یه روز در میون برنج بخور.... ! فشارم هم 11 روی 8 بود که خوب بود.

فدات بشم واسه من مهم نیست که وزن اضافه کنم این واسم مهمه که شما به وزن ایده آل برسی و خوب رشد کنی و سلامت به دنیا بیای.

یه سونوگرافی هم واسم نوشت که واسه یک شنبه هفته آینده نوبت گرفتم یعنی 17 شهریور که فکر کنم آخرین دیدار من و شما قبل از به دنیا اومدنت باشه.

راجع به تاریخ زایمان سوال کردم که دکتر گفت که می تونی اگه بخوای 31 شهریور باشه .... ولی اگر نخواستی تا 7 مهر می تونی صبر کنی. البته جواب سونوهاتو بیار بعدا دقیق تصمیم بگیر. من گفتم که دکتر 31 شهریور بیمارستان خیلی شلوغه و ممکنه که خوب اتاق عمل رو استریل نکنن!!! ایشون گفتن که بله همین طوره! اما می تونی 30 شهریور زایمان کنی و اسم من رو توی دفترچه اشون توی روز 30 نوشتن. من گفتم بیشتر برام مهمه که رشدش و سلامتیش خوب باشه... ایشون گفتن پس حالا صبر کن تا 2 هفته دیگه ببینی رشدش چطور بوده!

عزیزم وقتی اومدیم با بابایی تقویم رو نگاه کردیم دیدیم که 4 مهر می شه پنجشنبه که واسه خاله آذر و عمه ساحل و مارال خیلی راحت تره که از شهرستان بیان اینجا پیش ما!البته من دوست دارم  که تاریخ  تولدت 7/7/92 باشه که می شه یک شنبه!

حالا ببینیم که چی پیش میاد. امیدوارم که هر موقع که رشدت کامل بود و سلامت بودی و واقعا همه چیز آماده بود به دنیا بیای.

خیلی دوست دارم زندگیم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)