رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

سونو گرافی هفته 36

1392/6/23 14:59
نویسنده : سحر
369 بازدید
اشتراک گذاری

23 شهریور 1392

گل پسر بی نامم سلام

17 شهریور92 با بابایی رفتیم سونوگرافی دکتر کاووسی. این واسه آخرین بار بود که توی سونو میدیدمت.

اول طول استخوان ران شمارو اندازه گرفت که 6.99 سانتی متر بود.

بعدش قطر دور سرت رو که 9.02 سانتی متر بود. دکتر کاووسی اندازه ها رو به فارسی داخل جواب نمی نوسیه و من تصمیم گرفته بودم که ازش بپرس...

من : دکتر دور سرش چند سانت بود؟؟؟

دکتر:شما دور سرشو میخوای واسه چی؟

من: ):

دکتر: 9.02 CM

خلاصه پسرم دوباره دست خوشکلتو بهمون نشون داد که اول مشت کرده بودی بعدم بازش کردی... بعد هم پای کوچولوتو داشتی به زیر معده ام فشار می دادی که اونو بهم نشون داد و گفت اینم کف پاش.

بعد اومد سراغ صورتت..... وای خدای من یه بینی ناز و مامانی و بعدشم لبای قشنگت و بعد گفت که جفت جلوی صورتشو گرفته وگرنه چشماش مشخص می شد.... که همون لحظه یه حرکتی کردی و دو تا چشمات مشخص شد. یه کمی به صورتت نگاه کرد و گفت که از نظر من که صورتشم سالمه . مشکلی نداره

دوباره قلب کوچولوتو بهمون نشون داد و صداش رو پخش کرد. قلبت خیلی ناز بود.... به قلبایی که توی برنامه کودک نشون می دن که داره می طپه! بابا وحیدت وقتی اومدیم بیرون کلی واسه قلبت ذوق کرد.

خلاصه نوبت رسید به وزنت..... که من خیلی نگران بودم. فکر می کردم که با این شکم کوچیک و خورد و خوراک من ممکنه شما خوب وزن نگیری!

خونده بودم که هفته 36 باید وزن بین 2600 تا 2800 باشه.

دکتر گفت : وزنش هم خوبه 2812 یعنی 2 کیلو و هشتصد تقریبا!!!!!!

نمیدنی چقدر خوشحال شدم......... راستی با بابایی شرط بسته بودیم که وزنت چقدره؟ من گفتم :2400 و بابا گفت:٢٧٠٠ !!!!!!! هر دو تامون شکست خوردیم و شما باوزن بیشتر از 2800 پیروز شدی.

 قربونت برم امیدوارم که تا به دنیا اومدنت به 3500 برسی! خیلی دوست دارم .. خوشجالم که سالمی . منتظرتم پسرکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)