رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

سونوگرافی سوم- هفته 18 بارداری

1392/5/3 19:59
نویسنده : سحر
20,871 بازدید
اشتراک گذاری

١٠ ادیبهشت 1392

پسرک قشنگم امروز ١٠ اردیبهشت ١٣٩٢ هستش و من و بابا وحیدی تا چند ساعت دیگه دوباره شمارو می بینیم. خیلی بی قرارم دلم می خواد این چند ساعت هم به سرعت بگذره . امروز می ریم واسه سونوگرافی ناهنجاری احتمالی جنین و تعیین جنسیت. همش دعا می کنم که سالم باشی. امروز هم مشخص می شه که شما واقعا پسری یا خانم دکتر انارکی اشتباه حدس زده بودن در هفته ١١. آخه اگه یادت باشه گفتم که وقتی بابا پرسید جنسیتش مشخصه یا نه ؟ خانم دکتر فرمودند ٨٠% احتمال می دم که پسره. و لی باید هفته ١٨ دوباره تشریف بیارید.چه دختر باشی جه پسر ... شما همه زندگی  منی . دوست دارم.

.

.

.

عزیزم امروز ١١ اردیبهشت ١٣٩٢ هستش. بالاخره رفتم سونوگرافی عزیزم. شما پسر هستی نازکم.....

خوش اومدی پسرم . دیروز خانم دکتر انارکی دیگه ١٠٠% گفتن که شما پسری آخه ... چیز .... داشتی .

تمام بدنتو هم بهمون نشون داد و گفت که رشدت طبیعی بوده و همه بدنت سالمه .

 راستی امروز روز مادر. امسال آخرین سالی که من بچه ندارم. اما سال دیگه این موقع شما هستی و این افتخار رو به من دادی که من مادر باشم. امروز صبح بابا مامان مینا و مامان اعظم تماس گرفتم و بهشون تبریک گفتم.

قول بده که شما هیچ وقت از من دور نداشی تا این جور  روزا رو پیش هم باشیم و من مجبور نباشم که از پشت تلفن صدای قشنگتو بشنوم. 

فاصله بی پاریتال       43mm

طول سرویکس          34mm

دور سر جنین          156mm

طول استخوان ران     25mm

دور شکم               132mm

وزن                        300gr

سن                      18 هفته و 4 روز

SEX=Male

 

هفته نوزدهم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)