رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

اولین باری که بدون کمک غلت زدی....

1392/11/10 20:26
نویسنده : سحر
1,043 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

روز چهارشنبه 2 بهمن 1392 یود که قرار بود واسه چک آپ 4 ماهگی شما بریم دکتر. لباسهات رو پوشونده بودم و روی زمین گذاشته بودمت و خودم داشتم آماده می شدم تا بابا بیاد دنبالمون که بریم. یه لحظه نگاهت کردم دیدم روی شکمت خوابیدی!!!!!!!!!!! هووووووووووورااااااااااااااااا  !!!!!!!!!!! خودت تونسته بودی غلت بزنی ... بدون کمک. خیلی هیجان زده شدم. اومدم و دوباره برت گردوندم روی پشت. دوست داشتم خودم از اول نتیچه این تلاش یک هفته ای رو ببینم  . به محض اینکه روی کمرت دراز کشیدی دو تا پاهات رو آوردی بالا و پرتاب کردی به سمت چپ و با یک حرکت حساب شده و سریع غلتیدی و افتادی روی شکمت. البته دست راستت زیر بدنت موند که اونو با کمی تلاش و کمک من با هم درش آوردیم.

این اولین مرحله از قدم برداشتن شما پسر یکی یدونه من بود. امیدوارم همه مراحل رو پشت سر هم و با سرعت طی کنی تا بتونی راه بری و روزای همراه با دویدن به دنبال شمای منم شروع بشه!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله حدیثه
10 بهمن 92 20:22
سلام خداحفظ کنه این پسری ناز رو . به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
مامان محیا
11 بهمن 92 16:49
آفرین رادمهر جون خاله قربونت بره چشم بهم بذاری میبینی چهار دست و پا داره میره
ناني
12 بهمن 92 6:00
افرين به اين بسر باهوش كه تند تند داره كارهاشو ميكنه ان شاالله به زودي زود راه هم ميره
مامان اوینا
16 بهمن 92 0:50
افرین به پسر ... انشاالله به زودی سینه خیز میشه و عکساشو می بینیم ....
عاطفه مامان ستیا
30 بهمن 92 13:39
کجاییییییییییی پس سحر جوووووووون