رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

اولین دندون پسرم

1393/3/21 14:27
نویسنده : سحر
478 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی بالاخره دندون اولت در اومد....

2 خرداد بود خاله فرشته و ایهان اومده بودن خونمون... تو داشتی روی تخت با خاله بازی می کردی که خاله فرشته لثه ات رو نگاه کرد و به من گفت: سحری دندون رادمهر داره در میاد... سفید شده یه ذره اش هم بیرونه....

منو بگی::::::::::::: وااااااااااااااااااااااای راست می گی؟؟؟؟؟ کلی ذوق کردیم هر دو تا واسه دندونت. بابا هم که عصر اومد بهش نشون دادم و کلی قربون صدقه ات رفت.

هشت روز بعدش یعنی 10 خرداد 93 متوجه شدم که دندون کناریش هم داره در میاد....

پسری امروز 21 خرداد و شما دوتا دندون کوچولو توی لثه پایینی داری.... البته دندون سمت چپ بزرگتره... چون زودتر در اومد... فدات بشم من. امیدوارم که بقیه دندونات هم مثل این دوتا واست راحت در بیاد و اذیت نشی.

چند روزی که دندون اول داشت بیرون می زد... من و بابایی که صورتمنو میاوردیم نزدیک با بوست کنیم. دهنتو باز می کردی و بهمون حمله می کردی و با حرص بی نهایت چونه مون رو گاز می گرفتی.. (البته فقط منو) چون بابایی ریش داشت اصلا جلو نمی رفتی!!!!!!! یه روز رفتیم دریاچه خلیج من نشسته بودم و شما توی بغلم داشتی همش به من حمله می کردی و چونه ام رو گاز می گرفتی منم داشتم قربون صدقه ات می رفتم و می گفتم دردت به جونم که لثه ات می خاره.... نگو یه خانومه پشت سرمون ایستاده بود داشت نگاه می کرد... که اومد نزدیک و شما رو بوسید و قربون صدقه ات رفت و چند بار گفت هزار ماشالا.... چقد نازه!!

آره مامانی.......... اینم از اولین دندونات..... صورت نازت با اون دوتا دندون سفید کوچولو عین ماه شب چهارده شده.

مامانی ببخش که عکس از گریه ات انداختم. آخه هنوز موفق نشدم از خنده نازت با دندونات عکس بگیرم... توی این عکس هم داشتم سعی می کردم بخندونمت که عکس بگیرم ... چند تا گرفتم اما همه تار شدن از بس ورجه وورجه می کردی تا بندآویز دوربین رو بگیری... آخرشم که موفق نشدی زدی زیر گریه..... فرصت مناسب پیش آمد واسه نمایان شدن مرواریدات.......... البته کی گفته که توی همه عکسا باید لبخند باشه؟؟؟ اشک هم زیباست! مخصوصا اگه تو چشمای ناز تو باشه رادمهرم.

پسندها (1)

نظرات (1)

ناهيد
22 خرداد 93 7:12
خوب سحر جون مباركه ان شاالله گل پس تو دندون دارشد خدا حفظش كنه زير سايه شما