رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

ویزیت ماه پنجم

1392/5/3 20:05
نویسنده : سحر
222 بازدید
اشتراک گذاری

١٤ خرداد 1392

عزیزم روز ١١ خرداد ٩٢ باید می رفتم دکتر آخه ویزیت ماه پنجمت بود. رفتم روبه روی شرکت بابایی که اونجا ایستاده بود. یه خبر خوب اینه که نی نی عمو نویدت هم پسره........ یه همبازی داری... امیدوارم اینقدر با هم نزدیک باشین که مثل برادر واست باشه .. شما ٥ هفته از اون زودتز به دنیا میای . خیلی دوست دازم که باهاش صمیمی بشی مثل یه داداش توی زندگیت بتونی روش حساب کنی.

خلاصه اینکه صدای قلب قشنگتو واسه دومین بار شنیدم. خانم دکتر گقت که رشدت خوب بوده و مسئله ای نداری. گلم من از ٥٢ کیلو الان شده بودم ٥٦ کیلو. نگران بودم که مبادا به اندازه اضافه وزن نداشته باشم که شما مشکلی داشته باشی. که خدارو شکر دکتر گفت که خوبه. دیگه اینکه واسم قرص امگا٣ نوشت و ازم خواست که شکم بند بارداری بپوشم.

عمو نویدت داره دنبال اسم واسه نی نیش می گرده از ما خواسته که کمکش کنیم . امیدوارم که بتونه زودتر یه اسم با معنا پیدا کنه. 

راستی امروز ١٤ خرداد بودکه تعطیل بود. فردا و ٢ روز بعدش هم تعطیله...... ما هم فعلا خونه ایم و جایی نمیریم.

بازم واست پست می ذارم عسلم. خیلی دوست داریم آقا مهرگانم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)