رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

چکاب ماه هفتم

1392/5/3 20:06
نویسنده : سحر
196 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠ تیر 1392

پسر گلم هر روز داریم به روز اومدن شما نزدیکتر می شیم.

دو روز پیش یعنی 18 تیرماه 1392 رفتیم مطب دکتر کریمی واسه چکاپ ماهیانه. بابا وحیدت اون روز نرفته بود شرکت و عصر ساعت 6 راه افتادیم به طرف مطب . ساعت 7.5 نوبت من شد و مثل همیشه صدای ضربان قلب کوچولوت رو شنیدم. خدارو شکر دکتر گفت که رشدت خوب بوده و من الان رسیده بودم به وزن 59.900!!!!!!!!!!

عزیز دلم این اولین باری هستش که توی زندگیم وزنم به 60 کیلو رسیده.

خلاصه واسمون یه سونوی دیگه نوشت که باید برم انجام بدم. البته هنوز دو دلم که 4 بعدی برم یا معمولی؟؟؟

بعد از دکتر با بابایی رفتیم چیتگر ؛ خیلی خوش گذشت و کلی عکس گرفتیم بعدش هم رفتیم دریاچه و یه گشتی زدیم و برگشتیم خونه. جای شما خالی فسنجون پخته بودم که میل کردیم.

هفته دیگه می رم سونوگرافی و عکساشو واست میذارم عسلم. خیلی دوست دارم. زود بیا.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)