رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

دوساله و پنج ساله مهربان من

1397/7/12 0:40
نویسنده : سحر
454 بازدید
اشتراک گذاری
بازم سلام پسرای قشنگ. بازم ببخشین منو که اینقد دیر به دیر مینویسم واستون.

تابستون نود و هفت هم سپری شد. زیبا بود. و گرم از عشق شما دوتا نازنینم.

کارهای زیادی کردیم.... یه سفر شمال خوب و خاطره انگیز و دریایی رفتیم... رادمهر جان کلاس زبانش رو عوض کرد و با یک ترم کلاس تکرار توی اموزشگاه کودکان برتر نزدیک تر به خونه ثبت نام کرد. آرتامهر قشنگم دندونای نیش و آسیابش کامل شد... کلمات زیادتری رو یاد گرفت.... و همچنین با پوشک خداحافظی کرد و به استقلال درود گفت.. رادمهر نازم ساز بلز رو تموم کرد و فلوت رو شروع کرد... و دیگه....

من.... عاشق تر شدم.... وابسته تر شدم... دلبسته تر شدم به شما دوتا. دوتا فرشته نازنین من.همکلاسی های نازت در اموزشگاه بهرستگانکودکان برتر.شهریور نود و هفتتولد پنج سالگی امید زندگیم در 30 شهریور نود وهفت و دقیقا فردای عاشوراتفریحات سالم بعد از پایان کلاس زبان. دوساله ناز من. عاشقتم آرتامهر قشنگموحشت از فشفشهعزیزترینهایمعاشق کیکجنتلمن منگوی جادویییی.... آرزوی منو برآورده کن!آرتامهر نازم عاشق گیتاری. به محض اینکه ببینی توی تلویزیون کسی گیتار میزنه. سریع میای و به کمد اشاره میکنی و میگی: دین دان.... و دستتو دقیقا شبیه کشیدن روی سیمای گیتار حرکت میدی. در اولین فرصت باید واست یه گیتار کوچیک بگیرم تا بتونی خودت به تنهایی نگه داری و بزنی.

ادامه درپست بعدی...
پسندها (1)

نظرات (0)