رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

ازت ممنونم

1392/9/27 16:46
نویسنده : سحر
181 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧ آذر 92

پسرکم

در اوج خنده های معصومانه ات غرق می شوم آنگاه که بی ریا در تلاقی ناکامی های من با شروع تو ،می گذری و می بخشی! مبهوت مانده ام.... اینهمه سرزندگی پاداش کدامین صبوری من است؟ لایق بودنم را کدامین خدای ناموجود قابل دانست؟ ناموجود بودنش را به تسلیم نشسته ام. زمانی برای رسیدن به نیاز عبادت در من بیدار شد با آمدن تو و با آرمانی آمدن تو!

چگونه بیابم واژه ای را که یاریگرم باشد در تفسیر این شادی بی محابا بزرگ...... ! آمدن رویایی ات باور را بر من غیر ممکن کرده است.هنوز در حیرت حقیقت داشتنت هستم!

این سراپا بی اختیاری را بر من ببخش پسرکم.... تا کنون چنین مبهوت نبوده ام... فرصتی ببخش.... یاریگرم باش..... تا باور کنم بودنت را ...... و حاضر شوم آزمون دارندگی ات را! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمهر
2 دی 92 8:41
سلام عزیزم.با افتخار لینکتون کردم.خیلی خوشحالم که تو این دنیای مجازی هم دوستای خوبی مثل شما میشه پیدا کرد.خدا گل پسر نازتو حفظ کنه.مطمئن باش زیباترین اسم رو براش انتخاب کردی.همیشه منتظر پیامها و نظرات پر محبتت هستم.بازم به ما سر بزن
مامان منیر(قند عسل مامان و بابا)
3 دی 92 12:46
سلام سحر جان خوبی عزیزم مرسی بهم سرزدی منم لینکتون کردم خوشحال میشم بازم بیای پیشم . خدا پسر گلت و برات حفظ کنه