رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

دوسالگی به روایت تصویر

1394/7/12 17:49
نویسنده : سحر
4,160 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از عکسای دوسالگیت پسریه نازم:

 

اینجا الکی خودتو زده بودی به خواب و خور پیش می کردی... وقتی من یا بابا صدات می کردیم. یه دفه با ذوق از خواب می پریدی و می خندیدی! این لحظه ها پسرم بهترین لحظه های این 29سال زندگی منه!

مامانی فدات بشم که همیشه موقع عکس گرفتن بازی در میاری و منو کلافه می کنی. آخرش از بین دویست تا عکسی که می گیرم اگه خیلی خوش شانس باشم فقط یکیش خوب و قابل چاپ می شه. اون روزم لباست رو پوشوندم که به نیت دوسالگیت عکسایی بگیرم که بتونم چاپ کنم واسه البومت. اینقد شیطنت کردی که نشد! اولش که اصلا بی حرکت نمی موندی تا بتونم عکس بگیرم ..... بعدش میومدی دوربینو از دستم بگیری.... بعدش بستنی خواستی.... بعد از بستنی هم که دیگه من اینقد خسته و کلافه شدم که منصرف شدم از عکاسی!

یه روز عالی مثل همه روزای سرشار از خاله فرشته و ایهان. خاله فرشته موهاتو بست! شمام اینقد خوشت اومد که دیگه نزاشتی بازش کنیم.

پاینده باشی پسرم. مثل همه روزای دوسال زندگیت.... بی غم و آزاد بمون!

پسندها (1)

نظرات (0)