رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

25 ماهگی پسرم به روایت تصویر

1395/3/15 10:29
نویسنده : سحر
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم این عکسا مربوط به آبان و آذر 95 هستش.... عکسایی که در سفر بروجرد گرفتیم.عکسایی که واسه آتلیه ای کردن از شما گرفتم ولی هنوز موفق به چاپش نشدم و چند روز زیبا و پر خاطره دیگه!

بروجرد پارک فدک آبان 95

قوقوآ:

آقاجون توی بالکنشون چند تا کبوتر نگه میداره که البته اونا خودشون به اونجا پناه آوردن و چون آقاجون بهشون آب و دونه داد دیگه موندگار شدن. حالا شما عاشق اونایی.. من بهت میگفتم کبوتر.. آقاجون می گفت قوقو.. یه روز که آقاجون بهت گفت رادمهر بیا بریم پیش قوقوآ.. شما گفتی : قوقو همون کبوتره؟؟؟؟؟

اون روز بدو بدو اومدی پیشم و گفتی : ماسحر قطار شادی درست کردم و  دستم رو گرقتی اوردی اشپزخونه ..دیدم گردوهایی رو که خریده بودم مثل قطار پشت هم ریختی رو زمین و به قول خودت قطار شادی درست کردی!(قطار شادی اسم یه اپلیکیشن توی گوشیه منه که یه قطار به اسم قطار شادی هست که بازی های مختلف توی هر واگن داره. حالا شما فک میکنی کلا به هر قظاری میگن : قطار شادی).. در ضمن صبح تازه از خواب بیدار شده بودی و دست و صورت نشسته و موی شونه نکرده این خلاقیت رو به خرج دادی واسه همینه اینقد توی عکس آشفته ای جیگرم

یه روز خوب دیگه با خاله فرشته و آیهان

بروجرد . چغا

عاشق این لبخندتم جگر گوشم

یه روز سرد پاییزی بعد از دوبار که بابایی برده بودت تا دم در آرایشگاه و با گریه و زاری برت گردونده بود بالاخره خودم بردمت آرایشگاه... با اینکه اونجا کلی گریه زاری کردی و اصلا همکاری نکردی ولی تصمیم گرفته بودم هر جور شده موهاتو کوتاه کنم ... بعدشم که اومدیم خونه ازت این عکس رو گرفتم که همین عکس شد اولین عکس 3در 4 زندگیت و برای دفترچه بیمه ات هم چاپش کردیم و استفاده کردیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

omid
18 خرداد 95 13:46
از وبتون خيلي خوشم اومد ، موفق باشين
سحر
پاسخ
ممنونم دوست عزیز