رادمهررادمهر، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آرتامهرآرتامهر، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رادمهر...آرتامهر.....دوفرشته زمینی ما

@photo.Radmehr پیج عکاسی مامان سحر

عکس های چهار ماهگی

1392/11/10 0:52
نویسنده : سحر
344 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم این ماه ها چقدر زود می گذره! چطوری باور کنم که داری بزرگ می شی! چیکار کنم که این لحظه ها رو ازدست ندم؟؟؟؟ فقط کنارت نشستم و نگاه می کنم به گذر عمر هر دومون! دوست دارم ... به اندازه تمام دوست دارم های دنیا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانلي
10 بهمن 92 1:27
واي چه پسرنازي خدا حفظش كنه ماشالا خيلي ماهه رادمهر جون شما از اليساي من دو روز بزرگتره.اگه با تبادل لينك موافق بودين خبرم كنين
عاطفه مامان ستیا
10 بهمن 92 15:43
واقعا این روزا زود میگذرهههههه واقعا
مامان محیا
11 بهمن 92 16:52
مامان سحر دست شما درد تکنه که این عکسای خوشگلو از آا رادمهر میگیری خدا حفظش کنه